woensdag 4 december 2013

Challenge 5 DSCC

Hoi Hobbyisten,

Voor Hetty welkom op mijn blok .

Bij de meesten van jullie creatief bloggers zie ik van die geweldige /super mooie ingekleurd stempels/digis .Dacht bij mijzelf de enige manier om dit te gaan oefenen /leren is doen ,dus dacht laten we met een challenge mee doen waar je zelf moet in kleuren. 
Moest natuurlijke iets gaan zoeken wat ik in kon kleuren, want ik heb alleen stempel teksten ,uiteindelijk gevonden ooit is gratis gekregen bij een blad .
Dit allereerste kaartje die ik heb ingekleurd gaat mee doen met DSCC http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/
Bedankt voor jullie lieve reactie op mijn vorige kaarten 

3 opmerkingen:

  1. Ohw, wauwie, wat is ie weer leuk geworden zeg. De strik en de kleur op je kaartje geeft een gezellig sfeertje aan je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gelukt hoor! Mooie stempel. Wie wat bewaard heeft wat!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen