maandag 30 december 2013

Challenge alles mag

Hoi Hobbyisten ,

De drukke dagen zijn voorbij mijn 3 slaap gasten zijn weer naar huis,wat een stilt in ene keer ,maar het was ook heel leuk ,even tussen door een kaart gemaakt voor mijn vriendin die 50 is geworden ,ik laat deze kaart mee doe met http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/ thema :alles mag.
Ik wil iedereen bedanken voor al hun lieve reacties sinds in in blogland terecht kwam medio sept 2013 en voor mijn nieuwe volger Anja3d ook welkom .
En ik wensen iedereen een super,gelukkig,gezond ,liefdevol en creatieve 2014 toe.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Lilian. Je vriendin boft maar met zo'n mooi kaartje!
    Een gezond en creatief nieuw jaar toegewenst.
    Groeten, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Lilian,
    Fijne jaarwisseling ook en een gelukkig nieuwjaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Lilian, wat een prachtig kaartje! Heel mooi!
    Dank je wel voor je lieve comment en ook voor jouw de allerbeste wensen voor 2014! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen